Sunday 9 August 2015

Hepibeday



hai hai.

happy birthday qiriiiiiiii hahahahaha krik krik.

thank you guys for the wish tak kira la via apa pun, terima kasih jugak kepada budak dorm yang buat aku terpaksa mandi zz sakai betul dah la dua kali. 

dan kepada syikin thanks sebab ada niat pergi weekend at the park and suruh diandra wish dekat aku hahahahaha but tak mintak pun tapi terima kasih sebab ada niat tu (heleh ntah betul ke tak ada niat) tengok aku still berterima kasih kau patut bersyukur eh.

haritu aku ada hilang duit au rm90 tsk tsk careless sebab tertinggal wallet dekat court takraw, tiba tiba ada org bagi tinggal kosong je tulah qiri siapa suruh bawak duit banyak banyak pergi kantin je pun nak bawak sampai rm90 kenapa ha.

DAN TERIMA KASIH KEPADA YG BELANJA sama ada secara ikhlas atau secara pujuk (lebih kepada paksa HAHA) kepada ucop yg sanggup belanja rm10, ujang, azim, helmi, pelam, aiza yang bagi duit raya seringgit walaupun mencarut bila aku suruh syamil mintak huhu dan yang lain lain, may Allah bless you.

alhamdulillah dah makin tua, dan makin dekat dengan mati.

makin dekat dengan mati tapi amalam pun tak cukup lagi astaghfirullahal'azim.

banyak kan dosa kita, i mean sangat banyak. sangat sangat sangat banyak.
sebab tu kita kena sedar sikit, kita ni fah la kecik je di sisi tuhan dan apa yang kita buat kat dunia ni untuk Dia dan benda tulah yg akan dinilai. 

tapi kalau kita ni dah banyak sangat dosa tapi still takde rasa nak berubah? nauzubillah min zaalik.

and guys, aku teringat lagi masa sekolah rendah masa birthday and like seriously kawan kawan semua notice hewhew ramai lak bagi hadiah.

pemadam, pembaris, pensel, sharpener, pemadam patah sikit (huh?), pensel tekan (dulu dapat jenama pilot tu kira kaya macam anak jutawan la kiranya)

and pemadam penting gak sebenarnya sebab boleh main lawan pemadam kan.

org lain pun macam main kalau kalah kena kasi pemadam mashaa Allah judi guys so aku ada try sekali masa tu and kalah and aku terus lari laju laju.

but at last kena bagi gak hm rasa nak menangis masa tu pemadam dah la 20 sen hm mahalnya nilah ha padan muka nila akibat berjudi.

but aku happy je dapat benda benda tu, at least diorg ada effort nak kasi kan dan benda tu ikhlas dari hati, dan benda tu yang bagi kita happiness.

terima kasih mawaddah, fatin, zulaikha, zharif, syakir, irfan, ajwad, hidayah, izzah, aina dan ahli classmate lain yang awesome, may Allah bless you. Our memories dekat kulim is da best aku takkan lupa sumpah aku takkan lupa.

shabyl dengan syumail pun buat video hari jadi yang cute comelnya dua dua wish walaupun nyanyi tak sedap HAHAHAHA thanks abang baqiri terharu okay.


dan kepada abg rifhan mak yang comel, terima kasih sangat sangat sangat sebab sanggup datang dari ipoh bawak kek pergi kedah hahahahaha mak cakap mak uja yang nak datang but tetiba abg rifhan datang kejut tidur aku pun mcm eh kenapa ada abg rifhan lak tapi sebab mengantuk so tak amik kisah sangat lepastu mak sengih sengih.

'terkejut takkkkkk'

aku blur sangat masatu lepastu geleng sebab memang ngantuk sangat hahahahahahaha lepastu mak mcm merajuk ala lawak je mak memang ngantuk sangat masa tu dah la dorm panas masa tidur tu.




kepada anis zahirah (akak comel) (dia yang suruh tulis macamtu :( ). goodluck for ur trial and spm. buat elok elok may Allah bless u with any kind of way, may Allah ease everything. terima kasih sebab sanggup kirimkan salam sampai dua hari hahaha.

dan doa untuk aku untuk exam next week :(( awam banyak sangat nak kena hafal dah la buku teks hilang pft.

jumpa next entry, bye assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment