Sunday 3 May 2015

Sorry ye

So...... entry baru guys?

Im really sorry sebab dah lama tak buat entry sebab cuti pun kalau tiga hari en memang tak balik rumah stay asrama je. Sayu je aku do tengok budak budak lain balik excited aku pulak duduk dekat asrama tonyoh buat kelapa tepi court futsal. Haha.

Ni pun baru balik sebab cuti panjang sikit. Dan sebenarnya aku nak buat cerpen sebenarnya untuk cuti ni dan dedicated untuk birthday guy and girls; cici, alya, shu dan jia. But yelah busy sangat haish cuti cuti pun busy. So memang tak sempat nak habiskan but still sedang cuba dihabiskan, and sekarang ni tengah tulis pagi pagi which sekarang pukul 7.48 *aku tengok jam tau* dan tiket bas aku pukul 9.30. patut tak aku menangis sekarang? tak salah kan menangis sebab tiket bas awal?

Nak cerita en, semalam aku baru tengok cerita the theory of everything hewhew. And yeah! lupa nak cakap yang haritu ada tengok insurgent. 

Shailene
Cut
Her
Hair
:(

Hahahahahahaha but still cute. Tapi insurgent agak kurang entah kenapa. Divergent much better. And ye haritu kan pergi kelas kak fynn. Dia ajar macam mana nak express kita punya tulisan but dia ajar more and puisi bukan cerpen atau novel. So aku tengok la macam mana orang lain perform dia punya puisi and wow, they're nice. Dan ada sorang brader rabak-lit ni dia berkenan dengan abang aku punya puisi au, pastu dia suruh hantar untuk buku apa tah. Tapi abang aku tak perform pun sebelum tu yelah kalau dia perform confirm aku gelak kuat kuat punya mesti kelakar en hahahaha ke aku sorang je yang rasa kelakar em. Tapi nasib baik la dia sempat tengok abang aku punya puisi masa kitorang ada sesi gambar. And aku jumpa juna HAHAHAHAHA INSEKIOR GILA TAK TIPU. Rambut dia lurus gila persis penyapu milik raja belanda.

And ye dah janji sebenarnya nak cakap pasal fitrah najiah, dah lama janji and dah cukup lama tangguh, sorry ye. Fit yang pandai main softball, yang baik, yang lawa, yang tabah. Remember the mallory thing? Untuk yang membaca, she lost her dad too. Sama macam aku. Innalillah, Al-Fatihah, May Allah bless. May Allah ease everything.

Dan kepada Syafiqah Sabrina. You pun kena struggle untuk belajar elok elok. Teruskan melukis, you're good in it and you're very talented. Remember to live well or live hell. We choose.

Dan i have 5 more minutes to go and memang tak sempat nak tulis apa. Ni pun kita entry main aci redah je. Mungkin sekadar entry untuk mintak maaf sebab lama tak post. 

Okay hahahaha i really have to go.

Bye. May Allah bless.
Assalammualaikum.

''Live well or live hell. We choose.'' Hlovate- Rooftop Rant

1 comment:

  1. you still didnt want to talk with me :) it's okay, I don't blame you anyways. I wish nothing but the best for you wherever you go Nothing much to say but you always on my mind. Sad how things change but hey, I hope life treat you good. After all these years, I'm still into you. may Allah bless x

    ReplyDelete