Saturday 14 December 2013

Sunyi

Lets it flow. Kata Nadia Khan, terima kasih.

Ini dari hati,
Hati yang Allah beri,
Hingga kini,
Aku masih berdiri,
Di bumi ini,
Di sini.

Allah.

                                                                        *******

Sunyi. Rasa sunyi sangat dan aku tak tahu kenapa. Rasa ni selalu dapat and idk why seriously. Dan tiap tiap malam aku selalu rasa gelisah mcm rasa sedih sgt tapi tak tahu kenapa dan hanya Allah tahu perasaan aku. 

Hati tu Allah yang pegang

Dan kadang kadang bia aku twit aku rasa sedih sgt, ada yang bagi semangat

''aisy. Kuatkan hati.''

''la tahzan . Innallaha ma'aka :)''

Mereka yang bagi semangat, terima kasih. Walaupun aku harap ada sorang yg bagi semangat, seorang yang aku sgt kenal. Walaupun mungkin dia anggap aku mcm takde apa apa. Macam,

Strangers.

Aku harap sangat. Dan mungkin aku nak ckp sgt dan alasan aku takde masa. Walaupun byk sangat masa yang kau ada. Dan aku rasa aku nak sgt ucap benda tu dan lari jauh jauh sebab aku taknak tahu apa kau ckp. Kalau boleh aku taknak jumpa terus.

Damn, still rasa nak menangis.

Menangis je Jausyan, tak salah pun menangis. Allah ada.

Turn back to him, He knows well.

Terima kasih Syaza dan Altun sebab bagi aku semangat walaupun satu ayat.

Assalammu'alaikum. Semoga Allah merahmati.




No comments:

Post a Comment