Saturday 14 September 2013

Hidup aku. Cerita aku. Segalanya tentang aku.

Love her. My mom.
                                           

Assalammu'alaikum,

Ni blog pertama yang aku buat dengan bertemakan nama sendiri. Tepuklah sikit. Okay sikit je. Dan ini bermakna telah bermula segala benda merapu yang akan aku post dekat blog ni. Pasal hidup aku, memories aku, perasaan aku, karya aku, luahan aku. eh? and all about me.

You know what. Kadang-kadang ada orang kata hidup diorang bosan. But not me. Dan kadang-kadang ada orang yang tengok kawan dia, tengok orang lain dia akan kata.

''Hidup dia ni mesti bosan gila kan''.

Setiap orang ada cerita masing-masing. Kau kena tahu tu.

Tapi aku sangat pelik bila ada orang kata hidup dia bosan sebab kde awek, takde phone, takde kredit, takde segala-galanya dan dia tak mention pun Islam, iman, kawan, famili, kehidupan yang sedia ada ni. bangang k bangang, get a life bro.

Mungkin ada yang bantah dengan statement aku. Aku nak kesah apa, aku rasa dengan korang rasa lain.

Dan post pertama ni aku taknak cakap panjang-panjang sebab mata ni sumpah mengantuk gila gila tapi. So babai. Assalammu'alaikum.

''We can't be perfect. But we can be better than other people.''

No comments:

Post a Comment